Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Oct 2024 12:30:51 +0300

Tere!

Anija Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/13037 
aadressile Harju maakond, Anija vald, Alavere küla, Kurvi (Puurkaev) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Planeeritav puurkaev jääb maantee (11137) 
kaitsevööndisse

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27154653>  (menetlus nr: 
457167), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Anija Vallavalitsus) või menetleja (EVELIN KOLBAK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister